Mimo, że wakacje trwają w najlepsze, my przeprowadzilśmy dwa warsztaty z myślą o tych, którzy planują intensywnie poszukiwać pracy. Zgodnie z najnowszymi statystykami, poszukiwanie pracy Polsce zajmuje średnio 1,5 miesiąca, jeśli więc chcemy podjąć pracę od jesieni, najwyższy czas zacząć szukać. Naszym celem było pomóc dobrze przygotować do napisania CV oraz rozmów rekrutacyjnych, dlatego zaprosiliśmy chętnych na bezpłatne, otarte szkolenia właśnie z tych obszarów.
Oba szkolenia, a raczej warsztaty odbyły się w naszym lokalu na Kossaka 1 w Poznaniu. Część osób uczestniczyła w jednym spotkaniu, część w obu. Była wspaniała atmosfera, refleksje, praca na własnych CV, symulacje rozmów rekrutacyjnych.
Warsztaty skoordynowała i przeprowadziła założycielka fundacji, wolontariuszka Regina May.
Regina May – HR Business Partner, trener, doradca zawodowy. Założycielka Fundacji “Anioły Edukacji”. Od kilkunastu lat związana z zarządzaniem zasobami ludzkimi w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach pełniąc rolę kierownika, dyrektora personalnego, zewnętrznego HR Business Partnera (Grupa Muszkieterów Intermarche/Bricomarche, Żabka Polska, Setapp, Eureka Group S.A., Branch Brothers, PMT). Dzieli się wiedzą ze słuchaczami studiów podyplomowych (UAM, CVD), występując na konferencjach (m.in. dla Rzeczpospolitej, Studio Wiedzy, Elevato, ROC Group) i prowadząc webinaria oraz warsztaty. Udziela doradztwa zawodowego oraz jest ekspertem w Wielkopolskim Związku Pracodawców Lewiatan. Zweryfikowała tysiące CV i przeprowadziła setki rozmów kwalifikacyjnych. Ukończyła studia z zakresu zarządzania firmą, psychologię w zarządzaniu, zarządzanie jakością, pedagogikę, coaching i doradztwo zawodowe. Była członkiem komisji programowej Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Posiada certyfikat Thomas PPA, uprawnienia pedagogiczne. Jest Masterem Reiss Motivation Profile. Uczy się przez całe życie. Prowadzi bloga: www.reginamay.pl
Udział tradycyjnie był bezpłatny, chociaż szkolenie nie ma żadnego zewnętrznego dofinansowania 🙂 Było to możliwe, dzięki dobrym chęciom, wolontariatowi prowadzącej Renacie Imbierowicz oraz gościnności Centrum Bukowska – bardzo dziękujemy! Chętnych do wsparcia tego lub podobnych warsztatów zapraszamy do przekazania materiałów biurowych lub wpłaty darowizny na cele statutowe naszej fundacji. Finansujemy z tego druki wykorzystane na szkoleniu, papier flipchart, pisaki, dodatkowe materiały oraz w miarę możliwości napoje. W zamian za wsparcie możemy umieścić Twoje materiały firmowe lub logo na naszych materiałach.
Jeśli czujesz, że mógłbyś sam lub mogłabyś sama poprowadzić jakikolwiek warsztat, szkolenie w naszej fundacji, napisz do nas.
About the author